منتدى أستاذ محمود شلبى للغة العربية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أستاذ محمود شلبى للغة العربية حيث تتعرف على اللغةالعربية العظيمة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نــــــــــكــــت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نوران سلام

نوران سلام

المساهمات : 24

نــــــــــكــــت Empty
مُساهمةموضوع: نــــــــــكــــت   نــــــــــكــــت Icon_minitimeالخميس أبريل 14, 2011 9:52 am

سواق ماشى على الطريق فلقى واحد لابس احمر فى احمر بيشاورله فوقف السواق وقاله انت مين وعاوز ايه قاله انا الفرفور الاحمر وعايزك توصلنى قاله انا مبوصلش فرافير ومشى وسابه وشويه لقى واحد لابس اصفر فى اصفر وبيشاورله فوقف وقاله انت مين وعايز ايه قاله انا الفرفور الاصفرقاله انا مابوصلش فرافير ومشى وسابه شويه ولقى واحد لابس اخضر فى اخضر بيشاورله وقف وقاله انت مين وعاوز ايه قاله انا الفرفور الاخضر قاله انا مابوصلش فرافير وشويه كمان ولقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورله فالسواق قاله ياترى بقى انت الفرفور الابيض فقاله الراجل فرفور ايه رخصك ياروح امك

واحد احول راح يجيب ابوه من المطار راح باس الشنطه وشال ابوه

واحد واقف على الكوبرى بيقول 36.36.36.36 راح واحد ساله ايه حكايه ال36 دى؟ قاله تعالى اوريك راح رماه من فوق الكوبرى.... وقال37.37.37.37

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب روقه صحينى الساعه6:30 علشان عندى شغل وحط الورقه على السرير ونام فصحى الساعه10 لقى ورقه مكتوب عليه الساعه6:30 يالا اصحى

واحد بخيل قاعد بياكل هو وابنه فمراته جت فخبطت فقال لابنه قوم افتح لامك قاله لاء ماهى مراتك قاله دى امك قاله دى مراتك قاله دى امك قاله لاء قاله طيب وراح منادى على مراته وقلها انتى طالق وراح باصص لابنه وقله قوم افتح لامك

اثنين ساكنين فى خيمه ونايمين على ظهورهم بالليل بص الاول لسما وقاله شايف ايه؟ قاله شايف نجوم كثيره قاله وده يدل على ايه؟ قاله يدل على ان فى مجرات وكواكب غيرنا فى الكون قاله ده يدل على ان سقف خيمتنا اتسرق ياغبى

مدرس سال الطلاب:الى يحس انه غبى يقوم يوقف؟ وقف واحد قاله المدرس: انت حاسس انك غبى؟ قال: لاء بس عيب اخليك واقف بروحك؟

غبى سافر لبنان وحضر حفله للفنان رامى عياش ولما سمع رامى بيغنى (بحطها على راسى من فوق) قام ورفع ايديه ويصرخ(عرفتها عرفتها...الطافيه)

واحد اسمه نادر تزوج واحده اسمها نادره جابوا ولد ساموه مهدد بالنقراض

كان هناك واحد ضعيف جدا وواحد سمين جدا قال السمين للضعيف الى يشوفك يقول عندنا مجاعه قال الضعيف للسمين والى يشوفك يعرف سبب المجاعه
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 106

نــــــــــكــــت Empty
مُساهمةموضوع: ههههههههههههههههههه   نــــــــــكــــت Icon_minitimeالخميس أبريل 14, 2011 6:08 pm

أضحك الله سنك
https://mahmoudshalaby1.ahlamontada.com

نــــــــــكــــت
صفحة 1 من اصل 1